1394-06-18 19:06
1161
1
20269
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

اگر رسانه ها نقش خود را درست ایفا کنند ، رانت خواری و فساد برچیده می شود / کوچکترین انشقاقی میان صدا و سیما و استانداری گلستان نیست

طهماسبی اساس کار رسانه ها را تشویق نخبگان و بدنه جامعه به سوی خیر و صلاح نظام عنوان کرد و گفت: حضور به جا و به موقع خبرنگاران می تواند مدیران را به انجام کارها و تصمیمات درست ترغیب نماید .

به گزارش گلستان ما ، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما گفت: با ورود شبکه های اجتماعی و فضا های مجازی در عرصه رقابتهای خبری و اطلاع رسانی ، معادلات این حوزه دستخوش تغییرات اساسی شده است.

طهماسبی افزود: رسانه های داخلی با افزایش توان پشتیبانی خود و بر اساس رعایت اصول سرعت و دقت، باید به روز رسانی شده و از غافله توسعه رسانه ای عقب نمانند. 

اگر رسانه ها نقش خود را درست ایفا کنند ، رانت خواری و فساد برچیده می شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان پرداختن به دغدغه های مردم را از وظایف اصلی رسانه ها دانست و اظهار داشت: همه ما در خدمت اعتلای جمهوری اسلامی و پیگیری مطالبات مردم هستیم و اگر رسانه ها، نقش خود را به درستی ایفا کنند، رانت خواری، فساد و فحشا برچیده خواهد شد. 

وی به نقش خبرنگاران به عنوان مربیان و گروههای مرجع جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر شبکه های اجتماعی و فضا های مجازی، گروههای مرجع لقب گرفته اند و باید زبان گویای مردم مظلومی باشند که توان ستاندن حق خود را ندارند. 

معاون استاندار گلستان اساس کار رسانه ها را تشویق نخبگان و بدنه جامعه به سوی خیر و صلاح نظام عنوان کرد و گفت: حضور به جا و به موقع خبرنگاران می تواند مدیران را به انجام کارها و تصمیمات درست ترغیب نماید. 

کوچکترین انشقاقی میان صدا و سیما و استانداری گلستان نیست

وی حفظ آرامش در فضای روانی جامعه را از وظایف خبرنگاران دانست و افزود: با وجود توسعه کمی شبکه های اطلاع رسانی و نیاز جامعه به اطلاع رسانی سریع، خویشتن داری، رفتار سنجیده و حفظ آبروی افراد از ضروریات این حوزه است که نباید فدای تعجیل در خبر رسانی شود. 

طهماسبی، مطالبه گری رسانه ها از دستگاههای دولتی و غیر دولتی را پشتوانه ای برای توسعه استان دانست و تصریح کرد: کوچکترین انشقاقی میان استانداری و صدا و سیما در گلستان وجود ندارد .

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خبرنگار

دانشجویان نباید به لحاظ امکانات آموزشی و رفاهی در تنگنا باشندhttp://www.snn.ir/detail/News/439788/161

0
0
پاسخ
1394-06-19 04:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.